Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg

Rok 2025

AQSwAZZhJQ4TAAAAAElFTkSuQmCC

Przebudowa drogi powiatowej nr 2835C  Piotrków – Nowa Wieś w m. Nowa wieś na odcinku od km 8+166 do km 9+165.

Droga ta stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 266 relacji Ciechocinek – Konin z drogę wojewódzką nr 263 relacji Słupca - Dąbie. Jest to droga, która na odcinku przeznaczonym do przebudowy ma nawierzchnię bitumiczną z obustronnymi poboczami i lokalnie lewostronnym chodnikiem. Nawierzchnia w/w drogi jest mocno spękana z licznymi odkształceniami. Planuje się ją wykorzystać jako dolną warstwę podbudowy, która po wykonaniu poszerzenia do 6,0 m poprzez wykonanie podbudowy na poszerzeniu oraz wykonaniu warstwy wiążącej na całej szerokości zostanie przykryta warstwą ścieralną z betonu asfaltowego AC11S. Przebudowane zostaną także zniszczone odcinki chodników (z kostki betonowej) na nową kostkę betonową wraz z krawężnikami i obrzeżami betonowymi. Ponadto dla sprawnego odprowadzenia wód deszczowych należy dodatkowo zostaną sprofilowane pobocza oraz oczyszczone rowy przydrożne.

Planowana przebudowa ma na celu rozszerzenie istniejącej funkcji drogi, poprawę obsługi mieszkańców oraz lepsze połączenie z siecią dróg

 Przebudowy drogi powiatowej nr 2814C Samszyce – Izbica Kuj. na odcinku od km 2+020 do km 3+019.

Działka oznaczona numerem geodezyjnym 40 to obecny pas drogi powiatowej nr 2814C relacji Samszyce – Izbica Kuj. w miejscowości Powałkowice, gmina Osięciny. Droga ta stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 267 relacji Ujma Duża – Piotrków Kuj. z drogą wojewódzką nr 269 relacji Szczerkowo - Kowal. Jest to droga, która na odcinku przeznaczonym do przebudowy ma nawierzchnię bitumiczną z obustronnymi poboczami i rowami przydrożnymi. Nawierzchnia w/w drogi jest mocno spękana z licznymi odkształceniami. Planuje się ją wykorzystać jako dolną warstwę podbudowy, która po wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W zostanie przykryta warstwą ścieralną z betonu asfaltowego AC11S.

Planowana przebudowa ma na celu rozszerzenie istniejącej funkcji drogi, poprawę obsługi mieszkańców oraz lepsze połączenie z siecią dróg.

 

Rok 2024

  • Tablica informacyjna Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

Przebudowa drogi powiatowej nr 2590C Kicko – Piotrków Kujawski na odcinku od km 7+553 do km 8+551

Droga  ta stanowi połączenie drogi krajowej nr 62 relacji Strzelno - Anusin z drogą wojewódzką nr 266 relacji Ciechocinek - Konin. Jest to droga, która na odcinku przeznaczonym do przebudowy ma nawierzchnię bitumiczną z obustronnymi poboczami i rowami przydrożnymi. Nawierzchnia w/w drogi ma mocno wykruszone krawędzie jezdni z licznymi pęknięciami. Planuje się ją wykorzystać jako dolną warstwę podbudowy, która po wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11 W, zostanie przykryta warstwą powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową kationową i grysami bazaltowymi.

Planowana przebudowa ma na celu rozszerzenie istniejącej funkcji drogi, poprawę obsługi mieszkańców oraz lepsze połączenie z siecią dróg.

Przebudowa drogi powiatowej nr 2845C ul. Szkolnej na odcinku od km 0+032 do km 0+459

Droga ta stanowi połączenie drogi powiatowej nr 2844C ul. Kruszwicka poprzez drogi gminne nr 181001C i 181031C z drogą wojewódzką nr 266 relacji Ciechocinek - Konin. Jest to droga, która na odcinku przeznaczonym do przebudowy ma nawierzchnię bitumiczną z obustronnymi chodnikami i lewostronną zatokę postojową. Nawierzchnia w/w drogi jest mocno spękana z licznymi odkształceniami. Planuje się ją wykorzystać jako dolną warstwę podbudowy, która po wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W zostanie przykryta warstwą ścieralną z betonu asfaltowego AC 11 S. Ponadto przebudowane zostaną zniszczone odcinki chodników (z kostki betonowej i asfaltowy) na nową kostkę betonową wraz z krawężnikami i opornikami betonowymi.

Planowana przebudowa ma na celu rozszerzenie istniejącej funkcji drogi, poprawę obsługi mieszkańców oraz lepsze połączenie z siecią dróg.

 Przebudowa drogi powiatowej nr 2831C Pamiątka - Lubraniec na odcinku od km 9+814 do km 10+209

Droga ta stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 266 relacji Ciechocinek – Konin poprzez drogę powiatową nr 2838C Galczyce - Żabieniec  z drogą wojewódzką nr 270 relacji Koło - Brześć. Jest to droga, która na odcinku przeznaczonym do przebudowy ma nawierzchnię bitumiczną z obustronnymi chodnikami i lewostronną zatokę postojową. Nawierzchnia w/w drogi jest mocno spękana z licznymi odkształceniami. Planuje się ją wykorzystać jako dolną warstwę podbudowy, która po sfrezowaniu i wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W zostanie przykryta warstwą ścieralną z betonu asfaltowego AC 11 S. Przebudowane zostaną także zniszczone odcinki chodników (z kostki betonowej) na nową kostkę betonową wraz z krawężnikami i opornikami betonowymi. Ponadto dla sprawnego odprowadzenia wód deszczowych należy dodatkowo zamontować trzy wpusty uliczne z przykanalikami.

Planowana przebudowa ma na celu rozszerzenie istniejącej funkcji drogi, poprawę obsługi mieszkańców oraz lepsze połączenie z siecią dróg.

 

Rok 2023

  • Tablica informacyjna Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
    Tablica informacyjna Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

Remont drogi powiatowej nr 2836C Wójcin - Bycz na odcinku od km 0+007 do km 1+005

Droga ta stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 266 Ciechocinek - Konin z drogą powiatową nr 2838C relacji Janowice - Stawiska. Jest to droga, która na odcinku przeznaczonym do remontu ma nawierzchnię bitumiczną z obustronnymi poboczami. Nawierzchnia w/w drogi jest mocno spękana z licznymi odkształceniami. Planuje się ją wykorzystać jako dolną warstwę podbudowy, która po wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W zostanie przykryta warstwą ścieralną z betonu asfaltowego AC 11 S.

Planowany remont ma na celu rozszerzenie istniejącej funkcji drogi, poprawę obsługi mieszkańców oraz lepsze połączenie z siecią dróg.

Remont drogi powiatowej nr 2629C Wysocin – Osięciny na odcinku od km 4+613 do km 5+611

Droga ta stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 301 Lubanie - Osięciny z drogą powiatową nr 2614C relacji Jaranowo – Brześć Kujawski. Jest to droga, która na odcinku przeznaczonym do remontu ma nawierzchnię bitumiczną z obustronnymi poboczami. Nawierzchnia w/w drogi jest mocno spękana z licznymi odkształceniami. Planuje się ją wykorzystać jako dolną warstwę podbudowy, która po wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W zostanie przykryta warstwą ścieralną z betonu asfaltowego AC 11 S.

Planowany remont ma na celu rozszerzenie istniejącej funkcji drogi, poprawę obsługi mieszkańców oraz lepsze połączenie z siecią dróg.

 

  • dofinansowanie_szary_fundusze_wasewo_swiatniki
    Tablica informacyjna Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

Przebudowa drogi powiatowej   nr 2824C Wąsewo -Świątniki  od km 1+092 do km 2+090

Projektowany odcinek znajduje się poza obszarem zabudowanym. Istniejąca droga posiada nawierzchnię bitumiczną szerokości 5,0 m z licznymi spękaniami i odkształceniami w profilu poprzeczny i podłużnym.

Roboty obejmują:

  • wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S ułożonej na warstwie wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W.
  • umocnienie istniejących poboczy na szerokości 0,75 m

Planowana przebudowa drogi powiatowej, polegająca na wykonaniu na istniejącej nawierzchni bitumicznej warstwy wyrównawczej oraz warstwy ścieralnej, poprawi warunki bezpieczeństwa ruchu drogowego, a przy tym przyczyni się do ograniczenia emisji spalin i hałasu przy odbywającym się ruchu z powodu poprawy jego płynności.

  • dofinansowanie_szary_fundusze_faliszewo_rybiny
    Tablica informacyjna Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

Przebudowa drogi powiatowej    nr 2826C Faliszewo - Rybiny od km 6+030 do km 7+002 dł. 0,972 km

Projektowany odcinek znajduje się poza obszarem zabudowanym. Istniejąca droga posiada nawierzchnię bitumiczną szerokości 5,0 m z licznymi spękaniami i odkształceniami w profilu poprzeczny i podłużnym W sąsiedztwie przebudowywanej drogi występują tereny rolnicze i ośrodki wypoczynkowe nad Jeziorem Głuszyńskim.

Roboty obejmują:

  • - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S ułożonej na warstwie wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W.
  • - umocnienie istniejących poboczy na szerokości 0,75 m

Planowana przebudowa drogi powiatowej, polegająca na wykonaniu na istniejącej nawierzchni bitumicznej warstwy wyrównawczej oraz warstwy ścieralnej, poprawi warunki bezpieczeństwa ruchu drogowego, a przy tym przyczyni się do ograniczenia emisji spalin i hałasu przy odbywającym się ruchu z powodu poprawy jego płynności.

Rok 2022

  • Tablica informacyjna Rządowego Funduszu Dróg Samorządowych w 2022 roku
    Tablica informacyjna Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Dofinansowanie projektu 298044,00 złotych a całkowita wartość projektu to 596089,37 złotych.

Przebudowa drogi powiatowej nr 2821C Płowce - Kol. Jarantowice na odcinku od km 1+875 do km 2+265

Droga ta stanowi połączenie drogi krajowej nr 62 Strzelno – Anusin z drogą powiatową nr 2815C relacji Osięciny - Jarantowice. Jest to droga, która na odcinku przeznaczonym do przebudowy ma nawierzchnię bitumiczną z obustronnymi poboczami. Nawierzchnia w/w drogi jest mocno spękana z licznymi odkształceniami. Planuje się ją wykorzystać jako dolną warstwę podbudowy, która zostanie przykryta warstwą ścieralną z betonu asfaltowego SMA 16 JENA o grubości 6 cm.

Roboty obejmują:

  • wykonanie warstwy ścieralnej,
  • umocnienie istniejących poboczy na szerokości 0,75m.

Planowana przebudowa ma na celu rozszerzenie istniejącej funkcji drogi, poprawę obsługi mieszkańców oraz lepsze połączenie z siecią dróg.

 

Przebudowa drogi powiatowej nr 2629C Wysocin - Osięciny na odcinku od km 7+306 do km 7+966

Droga ta stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 301 Lubanie - Osięciny z drogą powiatową nr 2614C relacji Jaranowo – Brześć Kujawski. Jest to droga, która na odcinku przeznaczonym do przebudowy ma nawierzchnię bitumiczną z obustronnymi poboczami. Nawierzchnia w/w drogi jest mocno spękana z licznymi odkształceniami. Planuje się ją wykorzystać jako dolną warstwę podbudowy, która po wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W zostanie przykryta warstwą ścieralną z betonu asfaltowego AC 11 S.

Roboty obejmują:

  • wykonanie warstwy wyrównawczej
  • wykonanie warstwy ścieralnej
  • umocnienie istniejących poboczy na szerokości 0,75m.

Planowana przebudowa ma na celu rozszerzenie istniejącej funkcji drogi, poprawę obsługi mieszkańców oraz lepsze połączenie z siecią dróg.

Rok 2021

  • Tablica informacyjna z Rządowego Funduszu Dróg Samorządowych

Przebudowa drogi powiatowej nr 2837C Skulsk - Tomisławice na odcinku od km 6+412 do km 7+366

Projektowany odcinek znajduje się poza obszarem zabudowanym. Istniejąca droga posiada nawierzchnię bitumiczną szerokości 5,0 m z licznymi spękaniami. W sąsiedztwie przebudowywanej drogi występują tereny rolnicze.

Roboty obejmują:

  • wykonanie warstwy wyrównawczej
  • wykonanie warstwy ścieralnej
  • umocnienie istniejących poboczy na szerokości 0,75m.

Przebudowa drogi przyczyni się do poprawy warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, a przy tym przyczyni się do ograniczenia emisji spalin i hałasu przy odbywającym się ruchu z powodu poprawy jego płynności.

 

Przebudowa drogi powiatowej nr 2574C Kruszwica - Dobre na odcinku od km 16+467 do km 17+465

Projektowany odcinek znajduje się poza obszarem zabudowanym. Istniejąca droga posiada nawierzchnię bitumiczną szerokości 6,0 m z licznymi spękaniami. W sąsiedztwie przebudowywanej drogi występują tereny rolnicze.

Roboty obejmują:

  • wykonanie warstwy wyrównawczej
  • wykonanie warstwy ścieralnej przy dodatkowym poszerzeniu jezdni do 6,0 m
  • umocnienie istniejących poboczy na szerokości 0,75m.

Przebudowa drogi przyczyni się do poprawy warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, a przy tym przyczyni się do ograniczenia emisji spalin i hałasu przy odbywającym się ruchu z powodu poprawy jego płynności.

 

Przebudowa drogi powiatowej nr 2814C Samszyce - Izbica Kujawska na odcinku od km 11+687 do km 12+080

Projektowany odcinek znajduje się poza obszarem zabudowanym. Istniejąca droga posiada nawierzchnię bitumiczną szerokości 6,1 - 5,50 m, ograniczona z lewej strony krawężnikiem ( istniejący chodnik szer. 1,4 m ) z licznymi spękaniami i odkształceniami w profilu poprzeczny i podłużnym oraz zaniżeniem. W sąsiedztwie przebudowywanej drogi występują tereny rolnicze, zabudowania gospodarcze i usługowe.

Roboty obejmują:

  • frezowania nawierzchni podyktowanego dostosowaniem niwelet projektowanej konstrukcji nawierzchni do istniejącego po stronie lewej krawężnika,
  • regulacji wpustu ulicznego,
  • warstwy wyrównawczej na zaniżeniu,
  • wykonanie w-wy wiążącej,
  • wykonanie warstwy ścieralnej,
  • umocnienie istniejących poboczy na szerokości 0,75m .

Przebudowa drogi przyczyni się do poprawy warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, a przy tym przyczyni się do ograniczenia emisji spalin i hałasu przy odbywającym się ruchu z powodu poprawy jego płynności.